söndag 20 januari 2013


NY LAMPA



Dessa enkla lampor har jag alltid tyckt varit fina. Nu har jag bytt ut lampan ovanför köksbordet och en till ska dit. Jag tycker att det är snyggast med en vanlig klotformad lampa i, men den blir för stark så det här får bli en kompromiss. 

När övriga familjen såg mitt projekt var kommentaren  "...snyggt...", med massor av ironi, de förstog inte riktigt min inredningstanke, men de vänjer sig nog = ).

Efter en helg med stor och rolig fotbollscup i vår stad med matcher och föräldrajobb är det nu dags att planera utvecklingssamtal för mina elever.



Ha en bra dag!

3 kommentarer:

  1. Snyggt!!

    Ibland är det enkla det bästa...

    Hoppas du får en bra start på veckan!

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  2. Ja du inte alltid lätt att få familjen och förstå men här är de ofta bara tysta....
    Ha de gott!
    Kram Katha

    SvaraRadera
  3. Det enkla är ju det snygga! Jag gillar! Men jag förstår precis det där med familjens kommentarer. Lät precis likadant när jag hängde upp två bygglampor från Clas Ohlson över köksbordet...

    Kram Pernilla

    SvaraRadera

Lämna gärna ett meddelande 🤍