måndag 9 april 2012

PÅSK



Nu var det läääänge sedan jag gjorde ett inlägg. Jag har haft idétorka på blogg- och inredningsfronten. Fotografering håller jag på med desto mer, jag läser just nu jättebra fotokurser.


Kul att se att bloggen är besökt trots att det inte har hänt så mycket här på sistone. Jag brukar kika runt bland er andra inredningsbloggare, ni bjuder på sååå mycket fint, det är verkligen hög nivå på era bloggsidor.

Här har vi firat påsk med god mat, påskgodis, släkt och vänner. Vi har varit på påskens konstrunda och kollat in en hel del fotoinspiration och träffat spännande utställare. Nu ser jag fram emot ett härligt påsklov = )!




Ha det bra!!!

4 kommentarer:

  1. Ett skönt påsklov önskar jag dig!

    Kram Anneli.

    SvaraRadera
  2. Ha ett riktigt skönt påsklov!:)
    Vi hade lov innan påsk, så imorgon är det tillbaka till verkligheten igen. Har haft en skön ledighet som gav mersmak!:)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ja skönt för dig att få vara ledig:) Här får man allt knata upp tidigt. Var såå trött imorse. Vad kul med fotokurs:) Jag skulle behöva lära mig både det och min kamera. Hoppas att allt är bra med dig raring/ Krammmmmm

    SvaraRadera
  4. Sådär blir det ibland, att man inte har något värt att skriva om :) Hoppas du får ett bra påsklov!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett meddelande 🤍