söndag 21 november 2010

MÄSSAN


I hallen står nu skyltarna i väntan på nästa helg = ).

Tack för era goa lyckönskningar inför helgens mässa. Det var första gången jag ställde ut mina skyltar. Det var jättenervöst. Men det gick bra = )... det var t.o.m flera stycken som tyckte om skyltarna och köpte av dem! Vilket oxå var nervöst och ovant, jag kollade skyltarna in i minsta detalj innan jag sålde iväg dem, vill ju att de ska vara fina. Jag hade köpt fina vita papperspåsar och fin inslagning till skyltarna, viktiga saker = ). Det var kul att stå på mässan och att träffa en hel del folk.


Nu ska det tillverkas fler skyltar för nästa helg bär det av till Valbo och Madame Nybergs stora julmarknad = ), jag känner mig så stolt över mitt mod = ).

Ha en bra vecka!

14 kommentarer:

  1. Så kul! Grattis till dig och ditt mod! De är verkligen jättefina!

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  2. Kul!! Den 1 dec står jag och fyra väninnor på en julmarknad och säljer våra alster.
    kramkram Malin

    SvaraRadera
  3. Vad roligt med mässa! Det är klart att folk köper, de är jättefina!!
    Kramar Madeleine

    SvaraRadera
  4. Skyltarna är jättefina så det är klart du ska vara modig! kramis semlan

    SvaraRadera
  5. Duktiga du, skyltarna är ju ju så fina. Kul att det gick bra på mässan.
    Kram Tina

    SvaraRadera
  6. Kär så det ryker..Jättekul!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  7. Mässor är alltid kul. Man brukar ofta träffa på folk som man knyter nya bekantskaper med. :) Och dina skyltar är så fina!
    /Kram Anne

    SvaraRadera
  8. Klart du ska vara stolt! Både över skyltar och mod!:)
    Lycka till även på nästa mässa!
    Kram

    SvaraRadera
  9. Hej vännen gillar verkliggen dina fina skyltar! Må så gott kram från Maria

    SvaraRadera
  10. åååh, så glad jag blir för din skull!!! Skyltarna är jättefina så det är riktigt roligt att du tog mod till dig och ställde ut för första men inte sista gången :)

    Lycka till i fortsättningen

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  11. Lycka till LL. Du gör ju så fina skyltar så det blir inga problem
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  12. Såklart det gick bra! Dina skyltar är ju så fina. :)

    SvaraRadera
  13. Verkligen jättefina skyltar!

    Ha en fin fredag

    SvaraRadera

Lämna gärna ett meddelande 🤍