tisdag 11 maj 2010

PUBLICERA KOLLAGE - ÄNTLIGEN!

Till förra inlägget hade jag gjort det här kollaget men fick inte in det på bloggen. Jag höll på länge, jag ändrade bl.a storlek för att få ner utrymmet, men det fungerade ändå inte. Det slutade med att jag la in enskilda kort. Envis som jag är var jag tvungen att prova lite mer idag, jag vill ju kunna göra bildkollage till bloggen. Och idag fick jag det att fungera... = )....tjohoo!!! Så därför får ni nu se bilderna igen, men på ett annat sätt.

Nu väntar 5 lediga dagar!
Ha det bra!

22 kommentarer:

  1. Så bra det blev!!
    Du är riktigt duktig
    med kameran:)

    Hade så fint!
    Kraam Annaleena

    SvaraRadera
  2. Jaha naturligtvis lyckades du med det, varför skulle du inte?
    Jättefint med collage och jag sitter som ett frågetecken och undrar hur hundan du gör :)))
    Ja jag får väl fundera vidare på det.
    Ha en skön kväll och en härlig ledighet.
    Kram Lena

    SvaraRadera
  3. Önskar att jag också kunde få till sådana där fina kollage!:) Använder du photoshop?
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hurra for deg. Bloggen din er bare nydelig, så gjennomført, vakker og inspirerende. Jeg er så glad for at jeg fant deg! Besøk gjerne bloggen min hvis du har tid. Jeg har en Give Away som jeg tror du vil like!

    ♥ hviit

    SvaraRadera
  5. Hej! Jag undrar med hur man gör. Vore skoj att kunna leka lite...har du tips? Kramis semlan

    SvaraRadera
  6. Hej!

    Vilket fint collage! Jättesnyggt!

    Vad duktig du är med kameran, sååå snygga bilder ju :)

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  7. Hej Lise-Lotte!
    Kul att du fastnade för min blogg. Din är ju sååå fin. Du är så duktig på att ta fina kort. Gillar ditt kök jättemycket, särkillt den stora hurtsen med alla lådorna. Gjorde du bildkollaget i något redigerarprogram? Lägger in dig i min blogglista också!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  8. Jättefint kollage du har gjort vännen!! Själv är jag usel på allt vad fotoshop heter, kanske dax och lära sig, hihi...

    Ha det bäst och njut av ledigheten!

    Kramis Sofia

    SvaraRadera
  9. Fina bilder och de passar så bra ihop också!
    Skam den som ger sig:)

    Lele

    SvaraRadera
  10. Så snyggt!!
    Det gäller att inte ge upp;o)

    Kram Kram Malin

    SvaraRadera
  11. Underbara bilder!! De skulle passa som ett kollage här hemma på väggen i vårt nya vardagsrum! :) Eller i fina ramar som bildar ett kollage!! :) Ha några sköööna lediga dagar, jag har fyra framför mig.. Skönt! Kram E

    SvaraRadera
  12. Blev ju jättebra, vad duktig du är vännen. Mailar till dig imorgon/ Kramkram A

    SvaraRadera
  13. Super fint collage!!
    Du är duktig med din kamera...allt verkar bli bra:)
    Ha de fint!
    Kramar/Carina

    SvaraRadera
  14. Så fina bilder du tar, gillr din hall den se jättemysig ut.
    Ha en fin ledighet
    Kram
    Annelie

    SvaraRadera
  15. Jag kan inte ens byta min heading =) Måste ta tag i det. Väldigt fint och jag hoppas att du får ett par sköna lediga dagar!

    SvaraRadera
  16. Supersnyggt!!
    Jag älskar att göra collage, hitta bilder som passar fint ihop. Har gjort flera med barnen från olika tillfällen och skickat till släktingar.

    SvaraRadera
  17. Åååååå så fint. Du är en sann konstnär Liselott! Kram o ha en jätteskön ledighet/Anette

    SvaraRadera
  18. Superfint vännen!!! Duktiga du!

    Kram Jes

    SvaraRadera
  19. Hej,
    Så bra det blev! Gjorde du kollaget i photoshop, eller nåhot annat program?

    Tack snälla för ditt fina inlägg hos min dotter på lillas liv.
    Kram J

    SvaraRadera
  20. Snyggt!! Skam den som ger sig :)
    Hoppas du får fem härliga ledig dagar!!!
    //Kristin

    SvaraRadera
  21. psst han bara skrattade, hm kan inte förstå varför??/ Kramis A

    SvaraRadera
  22. Åh vilka härliga bilder :) Riktig ö-liv feeling!
    Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna ett meddelande 🤍