onsdag 23 september 2009

HITTADE LITE BILDER...





Jag hittade lite bilder på datorn från när jag hade gjort skyltar i stugan. Vi har en kulle där det växer fullt med smultron, där passade skylten med smultronställe perfekt. Jag vill hålla kvar sommaren lite till..., jag vill inte släppa iväg den än...., så det blir somrigt här idag. Jag och Ebba är lediga och jag funderar på att åka och kika på en ny kamera. Jag vill ju sätta igång att fota nya kort på en gång = )!

Ha en bra dag och hoppas ni får möjlighet att fånga in de sista ögonblicken av sommaren och hålla kvar den en stund!

14 kommentarer:

  1. Ja, visst vill man hålla kvar sommaren ett tag till när hösten kommer...

    Men då är det härligt att kunna plocka fram sina bilder och återuppleva den härliga sommartiden!

    Njuter som vanligt av dina bilder och har blivit inspirerad att fota mer och ev. starta en egen inredningsblogg. Får se hur det blir...

    Under tiden är jag inne på mina favoritbloggar och kikar - och dit hör absolut "Vita Nyanser" !

    Lycka till med kameraköpet, ska bli spännande att se vad det bli!

    Ha en bra dag :=)

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Vilka fina skyltar du gjort, jag vill oxå göra sådana!!!!! Men visst var det mallar du fått tag på någonstans ifrån som man inte kan få tag på nu????
    Sklle vilja göra en tavla med långitud och lattitud precis över där vi bor nu här i Luxemburg. Den kan vara kul att ha även när man flyttar hem en dag!

    Hoppas du och Ebba får en mysig ledig dag! Här blir det en sommardag igen med ca 25 grader varmt!

    Ha det gott!
    Kramar
    Helena

    SvaraRadera
  3. Men herregud vad vackra bilder du har tagt, speciellt det kortet med vattenkannan på, sååå fint!! Du skulle inte behöva gå nån fotokurs juuuu:-) Kramis Sofia

    SvaraRadera
  4. Det bästa med att blogga är helt klart alla bilder man samlar på sig, vet aldrig när det kommer till använding!

    SvaraRadera
  5. Hei :D
    Så fine bilder!

    Ha en fin dag :-)
    Klem Jorid

    SvaraRadera
  6. Hej Lise-Lott!
    Jättefina bilder, du är en superbra fotograf redan;)

    Vad mysigt med en ledig dag för dig och Ebba!

    Vad kul att du vill vara med i min tävling!

    Kramis Jenny

    SvaraRadera
  7. Ja nu gäller det att hålla sommarminnena vid liv. Nilla

    SvaraRadera
  8. Hösten har dragit i väg mig med full kraft :-)
    Finfin skylt
    kramis M

    SvaraRadera
  9. Vilka härliga skyltar! Riktigt somriga! Ja, visst vill man hålla kvar så mycket som möjligt av sommaren! Vill inte ha mörk höst med regn och rusk... Fast idag är det riktigt skönt ute!
    Ha det bra! /Sari

    SvaraRadera
  10. Vilken vacker bild på stolen...
    Gillar känslan i den...

    Ha det gott!

    Kram
    Anna-Malin

    SvaraRadera
  11. Så vackra bilder och så fina skyltar du gjort!!
    Kram Ansku

    SvaraRadera
  12. Uuuuuuuuuuuuuuuuuunderbara bilder =o)!!!

    Kramen Erika

    SvaraRadera
  13. Vilken härlig blogg du har :-) Superfin.

    SvaraRadera
  14. Hej!
    Berätta gärna om dina kamerafunderingar. Jag har börjat kolla runt lite, måste bli bättre på att plåta själv...
    Kram till dig!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett meddelande 🤍