torsdag 26 mars 2009

BUZZADOR - EN KUL GREJ




Jag är med i Buzzador. Det är ett företag som får in produkter som folk får testa. Jag är en sån testperson. Idag kom det tandskölj med posten, ett helt gäng med flaskor. De här ska jag dela ut till vänner och bekanta och sen få deras åsikt om vad de tycker. Tjejerna här hemma tycker att det är jättekul med munsköljning (de är inte uppväxta med någon fluortant).

Jag har varit med ett tag och fått en del bra saker bl.a Proviva Female fruktdryck, kycklingfilé och ljudböcker. Det är en kul grej och det är kul att testa nya saker. Det var någon på jobbet som berättade om det här och de har bl.a fått prova kaffe, tuggummi och halstabletter. Om ni är intresserade så gå in på http://www.buzzador.com/ och anmäl er (jag är inte sponsrad, vill bara ge ett tips!). Ett roligt tips som förgyller vardagen!

10 kommentarer:

  1. Ja jag har hört talas om detta och fick oxå ett mail av en vän som länkade till mig.
    Har dock inte hunnit att gå in där....kanske man ska göra!!!!

    ÅÅååhhhh fredag igen...trots snöstorm är jag glad att den är här!

    KRAMAR till lilla dig!

    SvaraRadera
  2. Det lät ju jättekul, det måste jag kolla!
    Kram hela dan
    Åsa

    SvaraRadera
  3. Har oxå varit med i Buzzador men hade ingen tid för d men kul c´var d:)
    ha en trevlig helg.
    Kram Kristina

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Vad fint att du delar med dig av ditt liv och din utbrändhet.
    Jag är så otroligt glad över att se att du börjar bli bättre och att det går åt rätt håll!

    Roligt med grejer från buzzador! jag har använt Flux under flera år och tycker den är kanon! (är det kanske något nytt recept på G nu?)

    Fin bild på dig och din lilla tjej - kul att få ett ansikte att relatera till!
    Ta hand om dig idag!
    Kram Anne

    SvaraRadera
  5. Roligt att få prova saker sådär. Fluortanten har gjort ingång igen, så kanske kanske att de kommer stöta på henne. :) I vårt fall, en honom. Jag somnade som en stock och kursen verkar bra och inspirerande, känns skönt.. Man vet aldrig, en chansning. Ha en skön dag, själv ska jag på tur till IKEA och köpa ett täcke till mitt nya boende. Kram E

    SvaraRadera
  6. Godmorgon...Vad otroligt glad jag blev för det du skrev hos mig. Vill bara säga att jag skriver lite längre hos dig senare efter skidåkning. Vad härligt att att du är i min ålder, känns som om man är äldst på bloggen. Vi hörs seare...

    Kramkram Anne

    SvaraRadera
  7. Aldrig hört talas om, men vilken kul grej! Gurgla på;-) å ha en skön helg!!
    Kram Nettan
    ps grattis till din award

    SvaraRadera
  8. Alltid kul med nya saker! Ska gå in o kolla!:-) Ha en toppendag Lise-Lott! Kram Sofia

    SvaraRadera
  9. Fick precis samma paket jag med ;0)
    Så nu * gurglas * det till tusen.

    Trevlig helg !
    Kram Nettan

    SvaraRadera
  10. Ahh, jag är också Buzzador faktiskt. Men har inte fått någon munskölj tyvärr. Sist fick jag kaffe :) DET var smaskigt *ler*

    Kanske skulle behövt lite munskölj efter det...

    Kram Jenny

    SvaraRadera

Lämna gärna ett meddelande 🤍